Mee kotii

Yksi pimeäs, toistelen sun nimeäs
Mietin mitä tääl oon ettimäs
Ja sitä miten taas selviin täst
Hetkeks sain kiinni elämästä, yritin
Näyttää muille etten ikinä lopeta yrittämästä
Sain suunnan, minkä puolesta taas huudan, tuska mu äänes näkyy kyyneleis ja äänen sun suulla,
En enää haluu kuulla, mitä täältä muutan minne muutan, jokapaikas ne vaa mua uuvuttaa, enemmä on työtä ku tuloksii, en mä vietä mun yötä taivaas, hetkes kuolevii unelmii

Nyt sen myönnän, en vaa tätä kestä

Ajatukset lumiset ei auta tätä miestä

Loskan paskan kaiken keskellä saanu liika seistä

En mä vaan tätä enää kestä

Tuudittaa, taas kuiskaan kilpaa tuulen kaa, uudestaan , mä matkaan mä matkaan vailla suuntaa, täytyy aina kovempaa huutaa.

Jossain vaiheessa eksyin matkasta, oli kai liikaa pakkasta, mun tarvi olla kurin pitäjä, mut hädi tuski pystyin itteeni koossa pitämää, lähti murheet itämää, enmä pystyny asioilla mitää tekemää, ja vaa nään mite ote löystyy, ja sirpalaide keskel valokuvat kestäkää, tätä syöksyy, ei pysäytä kuka muu ku herra itse, mut haluun löytää jostai syyn joka kestää


Nyt sen myönnän, en vaa tätä kestä

Ajatukset lumiset ei auta tätä miestä

Loskan paskan kaiken keskellä saanu liika seistä

En mä vaan tätä enää kestä

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lenkkisauna

Joulu- Tammikuun irtonaiset/keskeneräiset lauseet, sanat, ja ajatukset

Philip Pullman, Vedenpaisumus, Lyran kirjat - Kirja-arvostelu