Älä koskaan pois luota mee

Mite me ollaan tähä tultu, vieläki sun perässä, ku hullu, sadateltu, ajateltu, mietitty ja odoteltu, sanottu et ei kestä enää enempää, mut täällä yhä me pysytään, jotain kestävää, ollaa käyty rajoil, mut kestää tää, vaik sanat sattunu, ollu välil pahoi, juttui jotka melkee sotkenu, kaike, mut ku tärkeint oot sä, ni valmis oon tekee mitä vaa et selvitää noist vaiheist

Ja kellot käy, soita vaa nyt on uusi vuosi
Me ollaan me, aina tässä ja nyt, mulle enemmä ku koko Suomi

Sano se uudestaan sano se uudestaan, aiot jatkaa mun kaa aiot jatkaa, viel me nää muistetaan, sano se uudestaan
Me tullaan jatkamaan

Kirjottanu susta paljo biisei, suuri osa käsittelee rakkaut, jotkut harvat kriisei, miettiny kelle kertosi, keskel kiiren, haluisin sut ja olla sun kaa, makaa alla taivaan ja unohtaa maailman, sanoo niit sanoi mistä sä tykkäät, susta mä tykkään ja tarkotus ois taas sun kaa yhes vetee hyppää
Oot tähti, jota kattelen kaukaa, vaik mul on ikävä sua, rakkaus antaa mulle rauhaa


Sano se uudestaan sano se uudestaan, aiot jatkaa mun kaa aiot jatkaa, viel me nää ikuistetaan sano se uudestaan

Me tullaan jatkamaan

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lenkkisauna

Joulu- Tammikuun irtonaiset/keskeneräiset lauseet, sanat, ja ajatukset

Philip Pullman, Vedenpaisumus, Lyran kirjat - Kirja-arvostelu