Levoton Tuhkimo ❤

Aamu on kirpee, ku ilta ollu kiireine, tuloksis eka, mut nukkumas viimene, viimei ei, ois tarvetta tehä mitää, nyt voi elää, ku ei tarvii tehä mitä pitää, kyllä nyt vaa nukuttais, mut seuraavan päivän on jo huolii hukuttavan, ei saa pysähtyy, ku kaikki jättää jäljet, mä niitä seuraan, älä kiirehdi, jos pidät sitä tärkeen, voitko olla mun tuhkimo, lepoo tarvii levottomat prinsessatki joh


Ja elämä on helppoo silloin kun on joku josta pitää kii
Ei tarvitse mennä nukkumaan itkeäkseen itseensä unelmiin
Ja elämä on päivästä päivään vieraiden pilkkaa sinullekin
Päivästä päivään Levoton tuhkimo tekee itsestään marttyyrin

Ei oo helppoo ulkoo päi tsiikaa, tiiät kertomattaki että oot priimaa, ei viinaa, ei piinaa, mahdollisuuksii, summaus ja taas nostetaa rimaa kiivaan, suomelle tulevaisuus, mulle koko todellisuus, tiiän mitä haluut olla, joskus pitäs vaa stressi laskee nollaa, ei hommaa, ku mä jammaan ,sun kanssas ja sun takii, aijjaa, ajattelen taivast, ja kauneut siin et oot munmaailmas, hei, levoton tyttö oon heikkona suhun ja säki vähän kai muhu, mut välil vähä vaikeet puhuu, joten lähetää kauas, tai muute vaa rakkaude alle, täst paikast, kiivetä puuhu, ja kilistellää tälle kestävälle tarinalle

Unoha vaa mitä pitää, murheet pitämällä vaa itää, lennetää pidemmälle ku itää ja mä näytän sulle mistä mä pidän, susta pus

Ja elämä on helppoo silloin kun on joku josta pitää kii
Joskus tarvitsee mennä nukkumaan päästäkseen suruista unelmiin
Ja elämä on päivästä päivään vaikeuksia sinullekin
Päivästä päivään Levoton tuhkimo näkee yössä päivänkin

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lenkkisauna

Joulu- Tammikuun irtonaiset/keskeneräiset lauseet, sanat, ja ajatukset

Philip Pullman, Vedenpaisumus, Lyran kirjat - Kirja-arvostelu