Odotuksii palkitaa

Pelle miljoona, tääl pelle eurol, helpota oloos, venaa, kyl mä viel joskus kaiken kerron
ku välillä vähä suistuu raiteilta, ei oo kaikki selvii aikeita, vaikeita, oloja apeita, sanoja, mut ei takeita, kylmält tuntuu myös takista, hyppiny äksää, miettiny kene kaa tääl matchaa, yrityksii ja focukset siihen, monopoli, mut välil paljon riitelen, pliis ei, ja taas samaa menoo jatkoo, laittoman levee hymy, tuu homeboi antaa sakkoo, kun on kevättä rinnas, ja koetuksel on kaikki, älä unoha et oot fantastine, munmaailmas ainaki, tää kertsi ei oo painava, eiei ei tänää ainakaa

dam dam daa dambada dam dam
dam daa damba dam dam
paljon 
          toiveit
                     siiis
näit kesän fiiliksii

Onks idiksii, oon taaski lennol, peräs perhoset, mut edessä verhot, ku ei siipiä tarvita, paljo harkita, arki ja laki, onneto on aina valmiina, joskus tallinaa, pellolt nauru hallintaa, järvie luvattu maa, ja aikasee saunaa, en mä iloitse siitä et täs ei oo paljokaa jälel, kohtaha taas voin unohtaa järje ja keskittyy eloo, en mä oo onnelline, et talvi on melkee poissa, en mä hypi riemusta ku aurinko loistaa, no häh, hymyile nyt camoon, täs on kesä kohta, ja mulle se on aina koko maailma kohokohta, jesss


dam dam daa dambada dam dam
dam daa damba dam dam
paljon 
          toiveit
                     siiis
näit kesän fiiliksii

levoto olo, kevyet kengät, tajuto meno, minne tänää mennää, viel on huomiset joit en aio koskaa poistaa, sä oot kesän kaunein kukka, ja kunnia et haluut mun rinnal kukoistaa

 osoittaa lämpöö, ja kun on kesäkuuu mä tuun sulle soittaa

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lenkkisauna

Joulu- Tammikuun irtonaiset/keskeneräiset lauseet, sanat, ja ajatukset

Philip Pullman, Vedenpaisumus, Lyran kirjat - Kirja-arvostelu