_rakkaani_

*en oo haikee, mut joskus on vaikeet, haluun sut tänne, tietää miten lähelle voi ihmine päästä, ei tarvis miettii nääksä, ku suljetaa silmät, ja puhutaa huokauksin nautinnost, bless ja jäi välii kaikki muu, vähä muuttunu, en kiellä, sulle super hellä, ala-asteel oltii jumalan kämmenellä, nyt riittää et tiiä  ettet lähe vielä, sillä nii kokonaine sun kaa, oppinu vast tääl sua eri tavoil kaipaa, munmaailmaa kirjotan ikävääni, sun ääni,hetke voin kuvitella et olla taas käsi kädes, jään kii, välil noihi haaveisii, monel taval uskomist kai vaiheisii, ei valheisii, paljastus, hivelen sun reisii, katon silmiin, mietin mitä tunnet, mä tiiän mitä tunnen, susta kertoo kaikki parhaat unet, mut et viel jonku aikaa, ku suljen mun silmät, oot täällä taas paikalla*

_paljon suurempii unelmii, nii pitkii suudelmii, toisiamme kuunneltii, vaa nii
Mite saan siit nii huippu kiksei
Siis love u
Rakkaani_

*kerta kiellon päälle, välitän ja väitän et tiiän et sä tiiät sen, yhä edellee, alusta asti kultani mun menny muide edelle, se tekee, musta paremma ihmise, suuremma tarinan, kaipakaipakaipa sulle rakkauteni kirjotan, alotan hiljaa, salaisuudet mun voit ylös kirjaa, tai selaa, muru kelaa, en ketää muuta tääl maailmas nii paljo venaa, jakaa takaa huomioo, makaa vakaan sun suosioo, parempaa ku mitkää päihteet, mulle puolison, jo taas puolikS onneton, kun haluu mut enemmä tarvii, ei paluut, sulle en koskaa haluis tuottaa harmii, ja varmint vaa on se et edelleen mä ja sä, pelätä ei pidä, me ollaa yhes täällä*

_paljon suurempii unelmii, nii pitkii suudelmii, toisiamme kuunneltii, vaa nii
Mite saan siit nii huippu kiksei
Siis love u
Rakkaani_

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lenkkisauna

Joulu- Tammikuun irtonaiset/keskeneräiset lauseet, sanat, ja ajatukset

Philip Pullman, Vedenpaisumus, Lyran kirjat - Kirja-arvostelu