Edille (odotan päivää jona luet tämän itse)

Rakastan sinua enemmän kun ymmärrät
Suuremmin kun tiedät
Ikuisesti, vaikka et siihen usko

Tulet näkemään minun loittonevan
Mutta aina palaan

Ja missä olenkaan sinua kaipaan

Hiuksesi kiharat

Halisi vilpittömät

Silmäsi pursuavat energiaa
Valoja varjoja

Kaikki tunteet
Suoraan luettavissa

Niin paljon kaikkea olennaista
Maan ja taivaan välillä

Välillä arastelet
Jotain varot tai pelkäät

Syliini pääset milloin vain
Niin temparmenttinen ja suloinen

Veli on ylpee.
Oot kova juoksee.

Ja sekottaa tavaroita.
Äidin kanssa saaa laatikoita sun perässä haravoida

Mutta et tarkoita pahaa
Koirista eniten tykkäät

Kukat kauniit myös sut hymyilemään saa
Nukahat vaikka minne

Kastajaisissa mun syliin

Vierähtäny jo tovi

Aina vastas ku aukee ovi

Huutaa tää kaunokaine perhejäsenie nimiä

Onni! Eino! Pappa! Mamma!

Kun kirjotan tätä oon yhtä hymyä

Paljon upeita vaatetuksia rokkaat
Tuut aina näytille

Ja kyllähän sua sitten kehutaan

Muistan mite ekoja askelia harjoteltii

Sua hoidost haen kotii

Kyselen et miten meni päivä

Kerrot hiekkakakuista ja emmistä pitkästi

Tyyliin

Kakku kakku emmi kakku emmi kakku kakku huhhuh

Hämmästelen kakkujen paljoutta

Vielä mennään suojatiet käsi kädessä monen monituista vuotta

Ja kun kömmit syliin lukee mun kaa kirjaa

Oon kohtuuttoman onnellinen

Ja elämäni loppuun asti toivon

Että onnellinen olet ja tulet olemaan sinäkin


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lenkkisauna

Joulu- Tammikuun irtonaiset/keskeneräiset lauseet, sanat, ja ajatukset

Philip Pullman, Vedenpaisumus, Lyran kirjat - Kirja-arvostelu