Täydellinen (inspired by Ed Sheeran, Perfect)

Kuvittelen kauppakeskukset tyhjiksi
kadut autioiksi

tahdon kuunnella hiljaisuutta
vain jotta kuulisin askeleesi

kun saavut luokseni

lumisateessa, auringonpaisteessa
yössä, tai laulujemme soidessa

olet missä vain valossa kaunein kaikista
voisinpa rakentaa sinulle kodin unelmista
täydellisen hetken rauhasta ja rakkaudesta

hetki silmissäsi on tähdenlento taivaalta
itkenyt oon vuokses, mut silti kohti sua taivallan

siihen on syy, olin mä sitten missä tahansa maailmalla


 ketään en oo halunnut niin kuin sua
nyt täytyy vaan uskoa
ett mahdollista on yhä seurata äänesi kutsua
ja eteenpäin katsoa

yhä on mahdollista rakastua
ja tehdä tästä satua


ollaan me taidettu monta kertaa kaatua
on ollu vaikeaa joskus kotiin saapua

miettien et siellä jossain kaipaat just mun lämpöä ja apua

on ollu matka välillämme ankara
maannu sängyllä ja miettiny miten kaukana

mut kun annan sydämen laukata
en enää pelkää odottaa

tiedän et maailmamme vielä kohtaa
anna mun tän kerran meiät tän läpi johtaa

mul on uskoa enemmä kun uskotkaan
nyt pitää vaa pimeää hypätä uskaltaa

tanssien vielä kerran menneet unohtaa
tehdä enkeleitä lumeen ja rakastaa


ketään en oo halunnut niin kuin sua
nyt täytyy vaan uskoa
ett mahdollista on yhä seurata äänesi kutsua
ja eteenpäin katsoa

yhä on mahdollista rakastua
ja tehdä tästä satua





















Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lenkkisauna

Joulu- Tammikuun irtonaiset/keskeneräiset lauseet, sanat, ja ajatukset

Philip Pullman, Vedenpaisumus, Lyran kirjat - Kirja-arvostelu