Seireeni

Seireeni, tuot mut nousevaa säveleesee kiinni
Hetkessä taas löydän vireeni
Unohdan virheeni

Oon tulessa kaikkialta
Ja haluun palavasti viereesi

Mut ei soi sireenit, uuu uu sä oot
Ku seireeni

Ilta pitkäks meni, taasss, mut mitäss sitä ku jaksetaa, illat poikien voittoa, taitoa, tietoa taidetta, pitki reittä kai vaitioloa, viittä, viiniä, sun hymy on enemmän ku kiitettävä, postaat kuvii, ja lennän niistä mun unelmiiin, kauas kauas kauas, ja en oo karannu laumast, vaan erilainen, onnea katoavan hetken, kaikes rauhas, taas mietin miten vain en, vielkää saa sua itelleni en, Mä oon ku side silmil beibi, mut tanssin sun pillin mukaaan, haa, nauraen koitan mennä joka suuntaan

Seireeni, tuot mut nousevaa säveleesee kiinni
Yhtäkkii löydän vireeni
Unohdan virheeni

Oon tulessa kaikkialta
Ja haluun palavasti viereesi

Mut ei soi sireenit, uuu uu sä oot
Mulle seireeni

Valaa vanno et, ja kaikki elää kauniimmi ku nii paljo hymyilet, nää palaset, mieleläni sulle kokoon, jos oisin viisas varmaa juoksisin pakoo, mut täs lumossa, oon ku sadussa, sä verhoo raoatat ja silmää isket, heität avaimet, muut siksee, tää on kauheta ja samal ihanaa, ikinä en vois sua syyttää, sillä ei sua kukaa voi rupee vihaamaa, tai ees mitää siihe suuntaa vihjaamaa, oot mulle rakkaampi ku tää maa, tiiän et taivaa portit aukeis jos sua sais maistaa

Seireeni, tuot mut nousevaa säveleesee kiinni
Yhtäkkii löydän vireeni
Unohdan virheeni

Oon tulessa kaikkialta
Ja haluun palavasti viereesi

Mut ei soi sireenit, uuu uu sä oot
Ku seireeni

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lenkkisauna

Joulu- Tammikuun irtonaiset/keskeneräiset lauseet, sanat, ja ajatukset

Philip Pullman, Vedenpaisumus, Lyran kirjat - Kirja-arvostelu