Mr. Nowhere

Joskus pitää kadota, jotta voi löytää ittensä.
Joskus pitää valita, eikä köyttää itteensä

Kun lähden, ei tule hyvästejä. En pidä siitä meteliä. En julkista sitä missään. Ehkä kuiskaan jonkun korvaan, joka uskoo sen olevan vitsi. En myöskään jätä viestiä. Jos et ole mukanani, olen halunnut mennä yksin. Huomaat sen ehkä jonain päivänä. Huomaat sen ehkä, ja mietit minne olen mahtanut kadota. Yrität laittaa minulle viestiä. Tulet huomaamaan, etten vastaa. Saatat ehkä huolestua. Pelätä, että minulle on tapahtunut jotain. Älä suotta. Jos olen lähtenyt, olen turvassa. Niin turvassa kun vain voin olla tässä maailmassa. Et kuule minusta mitään. Et sanakaan. En kierrä maailmaa otsikoista toisiin. En julkaise kuvia hetkistäni. Sillä tämä matka, jolle lähden on minua varten. Ei ketään muuta.

Vain minä, kirjoitusvihko, ja huolettomat askeleet



Jonain päivänä tulen takaisin. Ja sitten kerron sinulle koko tarinan. Minun seikkailuni.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lenkkisauna

Joulu- Tammikuun irtonaiset/keskeneräiset lauseet, sanat, ja ajatukset

Philip Pullman, Vedenpaisumus, Lyran kirjat - Kirja-arvostelu